Prevádzkovateľom sa rozumie spoločnosť:
Kvetinárstvo V, s.r.o., Bjornsona 137/4, 97101 Prievidza, IČO:48061832, DIČ:2120001840
Zapísaná okresným súdom Trenčín Vložka číslo: 31319/R
Zákazníkom sa rozumie:
Užívateľ, ktorý si buď telefonicky alebo emailom tovar objedná
Príjemcom sa rozumie:
Osoba, ktorej je zásielka určená
Miestom určenia sa rozumie:
Miesto, kde bude príjemcovi zásielka doručená
Zásielkou sa rozumie:
Tovar, ktorý bol dohodnutý zákazníkom
Zásielkovou spoločnosťou sa rozumie:
Spoločnosť, ktorou prevádzkovateľ doručuje zásielky
Storno objednávky
Objednávku je možné zrušiť maximálne do 24 hodín pred odoslaním zásielky prevádzkovateľom a to buď telefonicky na čisle 0918 567 013 alebo mailom na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript..
Prevádzkovateľ má právo stornovať objednávku, ak nemá momentálne požadovaný tovar, kvety ktoré práve akurát nemajú sezónu na kvitnutie alebo nieje schopný tovar dodať v požadovanej lehote alebo bez udania dôvodu. V prípade stornovania objednávky prevádzkovateľom budú finančné prostriedky vrátené na účet zákazníka.
Dodacie podmienky: pre okres Prievidzu, Bojnice, Handlovú
Po obdržaní platby na náš účet Vám bude kytica, darčekový kôš doručená cca. do 3 hodín – platí pre okres Prievidzu, Bojnice, Handlovú.
KYTICE MIMO OKRESU PD TREBA OBJEDNÁVAŤ DEŃ VOPRED! CEZ VÍKENDY A SVIATKY ROBÍME ROZVOZY KYTÍC IBA V OKRESOCH PD.
Doprava
Doprava a doručenie je zdarma.
Dodacie podmienky pre celé Slovensko
Objednať produkty je možné každý deň v týždni od 9.00 do 20.00 hodín.
Kytice v rámci Slovenska sú doručované v pracovných dňoch od PONDELKA do PIATKU v priebehu dňa medzi 08.00 hod. – 15.00 hod. Nie je možné garantovať presný čas doručenia. Objednávku je nutné uskutočniť minimálne deň vopred do 17:00 hod. Doručenie je zdarma. Objednávky ktoré budú prijaté v nedeľu sa doručia z technických príčin až v utorok.
V rámci okresu Prievidza robíme rozvozy kytíc aj cez víkendy ( sobota, nedeľa, sviatky ).
Za neskoré doručenie zásielky neručíme v týchto prípadoch
Ak sú neúplné informácie o doručení zásielky najmä kontakt a adresa na doručenie v prípade že nezastihneme obdarovaného alebo objednávajúceho na uvedenej adrese a objednávke nebude vyplnený telefónny kontakt na kupujúceho či obdarovaného.
V niektorých prípadoch sa môže stať, že objednané kvety sa budú mierne líšiť od produktov na našej internetovej stránke. Náhrada je vykonávaná tovarom rovnakého alebo podobného vzhľadu, druhu, množstva.
U objednávok nie je možné zaplatiť zásielku v hotovosti pri prevzatí od kuriéra.
Ak sa Predávajúcemu nepodarí doručiť kyticu Objednávateľovi z dôvodu nezastihnuteľnosti Príjemcu (na uvedenej adrese v Objednávke sa adresát nenachádza a nie je možné sa s ním telefonicky opakovane spojiť), následná reklamácia nebude Objednávateľovi uznaná.
V prípade, že Príjemca odmietne prevziať zásielku od nášho kuriéra, Predávajúci za túto skutočnosť neručí a zásielku eviduje ako vybavenú.
Ak Objednávateľ pri vystavení objednávky udá fiktívnu alebo neúplnú adresu, príp. nesprávny tel. kontakt na príjemcu a doručenie nie je možné realizovať, Prevádzkovateľ za túto skutočnosť nezodpovedá a zásielka je evidovaná ako vybavená.
Dĺžka textu ku kytici, darčekovému košu (blahoželania, poďakovania …) je ľubovoľná.
Predávajúci sa zaväzuje
1) Dodať správny druh Objednávky na základe riadne zaplatenej Objednávky. V prípade, že Príjemca nebude prítomný na adrese doručenia, bude pracovník doručovacej služby kontaktovať Príjemcu, kde sa následne dohodnú na mieste a termíne doručenia Objednávky.
2) Zabezpečiť vyhotovenie a doručenie Objednávky riadne, včas a s náležitou odbornou starostlivosťou.
3) Všestranne chrániť záujmy Objednávateľa a zachovávať mlčanlivosť o skutočnostiach, o ktorých sa dozvie pri realizácii Objednávky.
4) Zachovávať mlčanlivosť o osobných údajoch Objednávateľa a Príjemcu, neposkytovať ich osobné údaje tretím osobám ani ich komerčné využitie.
Výnimky a ďalšie detaily objednávky
V prípade, že niektorý z daných produktov vyobrazených v darčekovom koši momentálne nebude k dispozícii, bude zamenený za podobný výrobok v tej istej cenovej relácii. Podobné platí aj pre kytice, či iné objednané produkty. V prípade, že niektoré produkty vyobrazené na obrázku kytice nie sú k dispozícii, budú zamenené za podobný výrobok v tej istej cenovej relácii. Všetky darčekové koše budú na prevoz zabalené do celofánov.
Objednávateľ sa zaväzuje
Zaplatiť za objednaný tovar alebo službu prostredníctvom platby uvedenej na stránke www.kytice-kvety.sk
Garancia
Na kvety poskytuje Predávajúci 3-dňovú záruku čerstvosti odo dňa doručenia Objednávky. Záruka čerstvosti sa nevzťahuje na kvety pri preprave poškodené mrazom.
Ďalšie informácie
- Odporúčame, zrezať stonky kvetov každý deň vrátane výmeny vody
- V niektorých prípadoch sa môže stať, že objednaný kvety sa budú mierne líšiť od produktov na našich internetových stránkach. Náhrada je vykonávaná tovarom rovnakého alebo podobného vzhľadu, druhu, množstve a v rovnakej alebo vyššej cene.
- Fotografie darčekových predmetov ako sú plyšové, fľaše vína atď sú orientačné, môžu byť nahradené rovnakým druhom tovaru podobného vzhľadu v rovnakej cenovej relácii.
- Klobásové kytice doručujeme len v okrese Prievidza.
Odstúpenie od kúpnej zmluvy zo strany zákazníka
V súlade s občianskym zákonníkom , v znení neskorších predpisov , má kupujúci právo odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od prevzatia tovaru pri uzatvorení kúpnej zmluvy na diaľku .
Kupujúci nemôže odstúpiť od kúpnej zmluvy na poskytovanie služieb :Ak s ich plnením bolo s jeho súhlasom začaté pred uplynutím lehoty 14 dní od prevzatia plnenia , na dodávku tovaru upraveného podľa priania spotrebiteľa alebo pre jeho osobu, ako aj tovar , ktorý podlieha rýchlej skaze , opotrebovaniu alebo zastaraniu